quinta-feira, 11 de agosto de 2011

Madonna cantando 'True Blue'



Videoclipe da cantora Madonna 'True Ble' em 1986.Veja também a letra original e a tradução da música.Confira:


True Blue
Spoken:)Hey!What?Listen...
I've had other guysI've looked into their eyesBut I never knew love before'Til you walked through my doorI've had other lipsI've sailed a thousand shipsBut no matter where I goYou're the one for me baby this I know, 'cause it's
Chorus:
True loveYou're the one I'm dreaming ofYour heart fits me like a gloveAnd I'm gonna be true blue baby I love you
I've heard all the linesI've cried oh so many timesThose tear drops they won't fall againI'm so excited 'cause you're my best friendSo if you should ever doubtWonder what love is all aboutJust think back and remember dearThose words whispered in your ear, I said
(chorus twice)
Intermediate:
No more sadness, I kiss it good-byeThe sun is bursting right out of the skyI searched the whole world for someone like youDon't you know, don't you know that it's
True love, oh baby, true love, oh babyTrue love, oh baby, true love it's(repeat)
True, so if you should ever doubtWonder what love is all aboutJust think back and remember dearThose words whispered in your ear, I said
(intermediate)(chorus)
'Cause it's
True love, oh baby, true love, oh babyTrue love, oh baby, true love it's(repeat)

Verdadeiramente Fiel
[...]Hey,o quê?ouça...
Eu já tive outros carasEu olhei dentro dos olhos delesMas nunca tinha encontrado o amor antesAté você entrar pela minha portaEu já tive outros lábiosJá viajei em mil barcosMas não importa aonde eu váVocê é o único para mim baby Eu sei disso, porque é
REFRÃO:
Amor de verdadeVocê é aquele com quem estou sonhandoSeu coração serve em mim como uma luvaE eu serei Verdadeiramente fiel Baby, eu te amo
Eu já ouvi todos os tipos de cantadasEu já chorei muitas vezesAquelas lágrimas não vão cair de novoEu estou tão contente de você ser meu melhor amigoEntão quando você duvidarDo que realmente seja amorVolte atras e se lembre queridoDas palavras sussurradas no seu ouvido, que eu disse
Refrão (2x)
Ponte:
Chega de tristeza, Dou um beijo de adeus a issoO sol está raiando no céuEu procurei no mundo inteiro por alguém como vocêVocê não sabe Você não sabe O que é isso
Amor de verdade... oh baby... Amor de verdade... oh babyAmor de verdade... oh baby... Amor de verdade é verdade(repete)
Então quando você duvidarDo que realmente seja amorVolte atras e se lembre queridoDas palavras sussurradas no seu ouvido, que eu disse
(ponte)(refrão)
Porque é
Amor de verdade... oh baby... Amor de verdade... oh babyAmor de verdade... oh baby... Amor de verdade é verdade(repete)
[...]

Nenhum comentário:

Postar um comentário